zabuza:

when kids stare at you for a long time

image

maxineanwaar:

She dreamed of Medical School. She was killed during the recent Israeli airstrikes with all of her family members except 1 brother. Her high school diploma lies on the rubbles of her home. 
rlmjob:

she dead

biophosphoradelecrystalluminesce:

sure everyone says theyre excited about ‘spirit week’ but the minute i awaken a few ancient spirits and raise the dead suddenly im a ‘witch’ and ‘ruining homecoming’

ksubied:

promoting random new followers to over 15k!!
teapalm:

(Tasha Marie) | Nightscape
sexondary:

"I love you. I hope you go to sleep knowing that."
If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love. Mara Wilson (via jechantepleure)
sarawildish:

glampora:

leanonstephen:

cat-pictures-blog:

The face your kitten makes after you rescue him from an alley downtown.

#I HAVE WAy MORE FEELINGS ABOUT THIS CAT THAN I DO THE TITANIC OR THE NOTEBOOK OR THAT BULLSHIT

I’m gonna cry now
cuz his face
it’s like ‘thank you i was so scared’
i just
; ^ ;

he has CAT TEARS.
Anonymous: What's oujia

ayema-lemmiegetchotumbla:

whitegirlsaintshit:

prettyboyshyflizzy:

spookyramaswanson420:

prettyboyshyflizzy:

grecianwanderlust:

prettyboyshyflizzy:

thehomiejazz:

prettyboyshyflizzy:

thehomiejazz:

prettyboyshyflizzy:

some game white people play so that they can talk to dead spirits idk if it works and im never gonna try it to see if it does

I did one before. Creepiest shit ever

what happened?

image

When I was little I went over my Hispanic neighbors house cause his daughter was having a sleep over. She pulled out the board and started playing with. I didn’t believe the shit until we heard someone crying downstairs. We thought it was her little cousins because we had lost them. We went in the room and it was throw up all over the floor and walls and the two little cousins were standing in the middle of the room, spotless. We asked them who was crying and who threw up and they both said the “lady” did. I went home after that.

nope nope nope  woulda never went back i woulda moved to other continent what is thissss

That shit really works bruh. For some reason I was convinced to try it out a few years ago. Still can’t get over it.

sigh tell your story bruh what happened?

A friend of mine said she fucked with one a few times and the most recent time she thinks whatever got contacted is cursing her. But she white soooooo

see why yall dont just leave them dead people alone

SOMETIMES IT’S NOT DEAD PEOPLE!!! SOMETIMES IT’S A DEMON TRYING TO GET IN CONTACT WITH SOMEONE WHO IS FOOLISH ENOUGH TO HOST THEM! AND THEY WILL LATCH ONTO YOU AND RUIN YOUR FUCKIN LIFE!! ALL BECAUSE YOU WANNA PLAY AROUND.

Folks like to fuck around like spiritual shit ain’t real or is a joke. I ain’t got time to play with my life like that. My existence is skressful enough without demons n shit tryna end me.

created by acousticized